Sobota, 21 maja 2022

Które z najlepszych platform do blogowania powinieneś rozważyć w tym roku?

18 stycznia 2022

Blogowanie to wciąż jeden z najlepszych sposobów na zwrócenie uwagi na swoją markę, wygenerowanie przywództwa myśli i zbudowanie swojej wiarygodności. Badania sugerują, że amerykańscy użytkownicy internetu spędzają 3x więcej czasu na przeglądaniu blogów niż na poczcie elektronicznej. Dodatkowo, każdego miesiąca ludzie przeglądają średnio około 20 miliardów stron blogów.

Jak więc dołączyć do blogowej rewolucji? Będziesz potrzebował odpowiedniej platformy.

Zasadniczo, platforma blogowa to CMS (System Zarządzania Treścią), który wspiera tworzenie blogów. Wiele z nich pochodzi z dodatkowych narzędzi, takich jak wsparcie SEO i integracji z e-mail marketingu zbyt. Istnieje mnóstwo wspaniałych platform do blogowania, co oznacza, że nie wiesz, gdzie zacząć szukać może być trudne. Aby Ci pomóc, mamy umieścić razem tę listę wiodących platform blogowych.

 

Czego szukać w platformie do blogowania

Zanim posortujemy naszą listę wiodących platform do blogowania, zacznijmy od szybkiego przeglądu tego, co najlepsze rozwiązania blogowe zazwyczaj zawierają. Należy zauważyć, w zależności od tego, co masz zamiar być za pomocą swojego bloga, może mieć inne funkcje do priorytetów oprócz tych wymienionych tutaj. Te cechy będą działać jako punkt wyjścia do porównań:

Łatwość użycia

Przesyłanie, publikowanie i udostępnianie swojego bloga nie powinno być bólem głowy.

Istnieje wiele website builders tam, że wydają się mieć blogowanie tacked na jako "extra", a nie mając go wbudowanego w fundamenty oprogramowania. To często prowadzi do nieporęcznych doświadczeń backend podczas budowania witryny.

Jeśli jesteś nowym blogerem lub nie chcesz spędzać czasu na bałaganie z HTML i kodowaniem, upewnij się, że Twoje środowisko blogowe jest łatwe w użyciu. Im prostsza jest dystrybucja treści, tym większe prawdopodobieństwo, że będziesz trzymał się swojej strategii blogowania.

Koszty i możliwości zarobku

Wiele z najlepszych platform do blogowania wiąże się z opłatą, o której należy pomyśleć. Nawet jeśli używasz platformy open-source do blogowania, nadal musisz brać pod uwagę nazwy domen, hosting i koszty bezpieczeństwa. Znalezienie właściwej równowagi między wydatkami i zwrotem z inwestycji jest kluczowe.

Pamiętaj, że tylko dlatego, że platforma do blogowania jest tania, nie oznacza, że jest to dobra wartość. Podobnie, drogie oprogramowanie może nie być najlepsze dla Twojej firmy. Idealnie, chcesz coś, co będzie dostarczać dobre doświadczenie blogowania, w połączeniu z wielu możliwości, aby rozwijać swoją czytelnictwo za najniższą możliwą cenę.

Jeśli chcesz uzyskać najlepszy zwrot z inwestycji, skup się na rodzaju opcji monetyzacji, które można uzyskać dostęp z każdej platformy. Medium, na przykład, posiada program partnerski, który pozwala ci zarabiać na postach czytanych przez klientów. Platformy takie jak Wix, WordPress i Squarespace również oferują możliwości zarabiania. Możesz wykorzystać je do umieszczenia pewnych treści za płatną ścianą, stworzenia subskrypcji oraz sprzedaży produktów lub usług.

Narzędzia marketingowe i rozwojowe

Większość platform blogowych będzie dostarczana z przynajmniej kilkoma narzędziami, które pomogą ci zbudować twoją obecność online. Wix i WordPress integrują się z marketingiem Google, więc możesz zakupić kampanie PPC i śledzić swoją organiczną zawartość poprzez pulpit SEO.

Większość narzędzi CMS wyposażonych w możliwości blogowania posiada również integracje z usługą email marketingu. Zapewnia to możliwość tworzenia zautomatyzowanych kampanii, które informują odbiorców o każdym nowym wpisie na blogu.

Jedną z najlepszych rzeczy o WordPress jest to, jak wiele wtyczek można uzyskać dostęp do zwiększenia poziomów czytelnictwa. Dostęp do dodatkowych narzędzi, takich jak rozwiązania SEO, kreatorów formularzy lądowania i wyskakujących okienek może zwiększyć szanse na konwersję i przechwytywanie leadów.

Niestandardowy branding

Jeśli chcesz zaoszczędzić pieniądze na platformie blogowej, możesz ulec pokusie, aby zacząć od darmowej wersji popularnego serwisu. To jest w porządku, gdy jesteś tylko testowanie wód. Jednakże, będziesz musiał wydać więcej, jeśli chcesz usunąć reklamy, które inni twórcy witryn umieszczają na twojej witrynie. Na przykład, darmowa wersja Wix umieści reklamy na twoich stronach i pokaże tożsamość Wix w twojej stopce.

Aby zbudować swoją własną tożsamość marki, będziesz musiał zastąpić markę CMS swoją własną. Poszukaj usługi blogowania, gdzie możesz kupić własną nazwę domeny, dostosować swoje motywy i dodać swoje własne kolory, obrazy i logo do mieszanki.

Podczas gdy narzędzia takie jak Medium nie będą uruchamiać reklam na Twoich kampaniach, nie pozwolą Ci również na dostosowanie witryny tak, aby pokazać osobowość Twojej marki. O wiele łatwiej jest zbudować zapadającą w pamięć tożsamość, kiedy możesz kontrolować wygląd swojej strony.

Utrzymanie i konserwacja

Wiąże się to trochę z "łatwością użytkowania" czynnik powyżej. Zanim zainwestujesz w jakąkolwiek platformę blogową, zastanów się, ile pracy będzie to wymagać. Hostowana platforma blogowa jest dość łatwa w zarządzaniu, ponieważ nie musisz martwić się o bezpieczeństwo i czas pracy.

Produkty takie jak Wix i Squarespace dadzą ci dostęp do certyfikatów SSL, poprawią kwestie bezpieczeństwa w twoim imieniu i zajmą się innymi skomplikowanymi sprawami związanymi z utrzymaniem witryny. WordPress i inne rozwiązania open-source wymagają od ciebie bardziej praktycznego podejścia. Będziesz musiał zarządzać własnym hostingiem i regularnie sprawdzać bezpieczeństwo swojej witryny.

Elastyczność

Ta funkcja jest często pomijane w niektórych przewodnikach do najlepszych platform blogowych, ale to również coraz bardziej istotne w dzisiejszym cyfrowym wieku. Jeśli chcesz, aby Twoja strona działa przez wiele lat, musisz upewnić się, że jest elastyczny. Może to oznaczać, że szukasz czegoś, co pozwala na przesyłanie różnych rodzajów treści, takich jak pisane blogi i podcasty łączące.

Może to również oznaczać inwestowanie w usługę, która ma wiele integracji i opcji dodatkowych dostępnych. Wtyczki są fantastyczne dla rozszerzenia funkcjonalności swojego bloga bez konieczności przenoszenia całej witryny do innej lokalizacji.

Odpowiednie wtyczki mogą nawet pozwolić na przekształcenie bloga w sklep, jeśli zdecydujesz się rozpocząć sprzedaż swoich usług lub produktów później.

 

Najlepsze platformy blogowe na rok 2021

Teraz mamy pokryte co szukać w platformie blogowej, możemy zacząć badać niektóre z najlepszych platform na rynku dzisiaj. Wybraliśmy te platformy za ich łatwość użycia, elastyczność, wydajność, opcje dostosowywania i wartość.

WordPress

Najbardziej znany i najbardziej popularna platforma blogowa na świecie, WordPress jest go-to wybór dla większości blogerów i twórców stron internetowych. Obecnie istnieje około 64 milionów stron internetowych aktywnie korzystających z WordPressa jako wybranego systemu CMS. Statystyki użytkowania pokazują również, że około 400 milionów ludzi odwiedza strony internetowe WordPress każdego miesiąca.

WordPress zasila większość Internetu jako jedna z najbardziej elastycznych i łatwych w użyciu platform. Największą decyzją, jaką większość użytkowników musi podjąć, jest wybór między WordPress.com a WordPress.org.

Możesz stworzyć bloga za darmo w WordPress.com, a firma będzie gospodarzem witryny dla Ciebie. Jednak trzeba użyć subdomeny (a nie własną domenę) z bezpłatnej wersji. Stracisz również kontrolę nad reklamami z darmowym pakietem, dopóki nie uaktualnisz do planu premium.

Osobisty plan na WordPress.com zaczyna się od około 4 dolarów miesięcznie, i usuwa wszystkie reklamy z witryny. Im więcej funkcji potrzebujesz, tym więcej będziesz musiał uaktualnić. WordPress.com jest bardzo łatwy w użyciu i wymaga minimalnej konfiguracji początkowej, ale nie jest bardzo skalowalny. Nie ma niestandardowych motywów, a ty nie technicznie "własny" swój blog w ten sposób.

WordPress.org to zupełnie inna historia. Z WordPress.org, masz dostęp do open-source platformy blogowej, która pozwala na budowę witryny od podstaw. Musisz kupić własną nazwę domeny i hosting z tej usługi, ale oprogramowanie jest bezpłatne do użytku.

WordPress.org jest o wiele bardziej atrakcyjny dla większości blogerów, ponieważ jest tak konfigurowalny. Funkcje obejmują:

  • Darmowe i premium motywy, które możesz dostosować do swojej marki;
  • Tysiące wtyczek, aby pomóc w bezpieczeństwie, SEO, subskrypcji i innych;
  • Edytor bloków Gutenberg, aby ułatwić tworzenie i publikowanie blogów;
  • Tony rozwiązań przyjaznych SEO, aby pomóc Ci wyróżnić się w Internecie;
  • Dostęp do ogromnej społeczności ekspertów;
  • Nieskończona kontrola nad opcjami projektowania;
  • Zaawansowane uprawnienia i role użytkowników.

Ceny: WordPress.org różni się od większości platform blogowych, ponieważ technologia fundamentów jest darmowa. Płacisz tylko za opcje a-la-carte, takie jak wtyczki, hosting i subskrypcje nazw domen. Oznacza to, że można wybrać, jak drogie witryny ma być.

Plusy:

  • Niezwykle łatwy w użyciu z dużą ilością wsparcia społeczności dostępne;
  • Darmowa platforma (choć trzeba zapłacić za domenę i hosting);
  • Mnóstwo dostosowywania i opcje wtyczek, aby rozszerzyć funkcjonalność witryny;
  • Przyjazny dla wyszukiwarek w standardzie, aby pomóc Ci się rozwijać;
  • Mnóstwo sposobów, aby Twoja marka wyróżnia się.

Cons:

  • Na początku może być trudno kontrolować własną stronę internetową;
  • Musisz zarządzać własną kopię zapasową i bezpieczeństwo;
  • Dodatkowe koszty mogą szybko narastać.

Squarespace

Squarespace jest jednym z bardziej popularnych narzędzi do projektowania stron internetowych i blogów dla ludzi z kreatywną passą. W przeciwieństwie do WordPress.org, Squarespace daje wszystko, czego potrzebujesz, aby zbudować własną stronę internetową prosto z pudełka. Obejmuje to hosting, możliwość zakupu własnej nazwy domeny oraz dostęp do szeregu pięknych szablonów.

Squarespace wyróżnia się tym, że skupia się na właścicielach małych firm. Możesz wybierać spośród wielu wspaniałych projektów i dostosowywać je w dowolny sposób za pomocą wygodnego kreatora drag-and-drop. Istnieje również fantastyczne doświadczenie obsługi klienta dostępne w Squarespace, z zespołem, który jest gotowy, aby pomóc Ci we wszystkim, czego potrzebujesz.

Podobnie jak w przypadku wielu innych platform blogowych, zaczynasz od Squarespace, wybierając szablony, które Ci się podobają i dostosowując je do swoich potrzeb. Istnieją pewne ograniczenia w tym, co można zrobić tutaj, zwłaszcza jeśli masz dużo wiedzy kodowania, co Squarespace mniej atrakcyjne dla rozwijających się firm lub większych marek. Po stronie plusów, dostajesz funkcje, takie jak:

  • Dedykowane szablony blogów, abyś mógł zacząć;
  • Kategorie, tagi i opcje wyróżnionych postów;
  • Wbudowany harmonogram dla swoich postów na blogu;
  • Role i uprawnienia współtwórców;
  • Analityka do śledzenia ulubionych postów Twoich czytelników;
  • Narzędzia do marketingu e-mailowego;
  • Wbudowane rozwiązania social media i SEO;
  • Dostęp do aplikacji mobilnej.

Ceny: W porównaniu z niektórymi innymi wiodącymi rozwiązaniami do blogowania na rynku, Squarespace jest również dość przystępny cenowo. Pakiet osobisty na 12 dolarów miesięcznie będzie zasilać stronę internetową z oszałamiającym blogu. Można również uaktualnić do wersji Business za 18 dolarów za miesiąc, lub jeśli zdecydujesz się rozpocząć sprzedaż własnych produktów za pośrednictwem bloga, można przejść do "Basic Commerce" w 26 dolarów za miesiąc.

Plusy:

  • Squarespace jest łatwy w użyciu dla początkujących;
  • Fantastyczna gama wspaniałych szablonów w zestawie;
  • SEO, e-mail marketing, i social media marketing wliczone;
  • SSL i HTTPS wsparcie;
  • Dostęp do funkcji eCommerce w niektórych planach;
  • Przydatne narzędzia analityczne.

Cons:

  • Nie bardzo skalowalny dla większych marek;
  • Ograniczone pod względem integracji i dostosowywania.

Medium

Medium jest innym rodzajem platformy blogowej niż wiele z wymienionych tutaj opcji. To nie jest narzędzie, które można wykorzystać do tworzenia własnych stron internetowych, jak Wix lub Squarespace. Zamiast tego jest to społeczność, do której dołączasz z miesięczną opłatą członkowską.

Medium posiada wbudowaną publiczność, więc możesz od razu zacząć przemawiać do klientów i generować wyniki swoich treści. Jak wspomniano powyżej, istnieje również Program Partnerski, do którego można dołączyć bezpłatnie. Program Partnerski pozwala Ci zarabiać pieniądze, jeśli ludzie będą regularnie czytać Twoje blogi.

Dla firm lub osób prywatnych, które chcą tylko generować świadomość marki, ale nie chcą jeszcze inwestować w całą stronę gotową do prowadzenia bloga, Medium może być świetnym wyborem. Możesz łatwo udostępniać posty i przeglądać, co inni ludzie publikują. Największym minusem jest to, że nie można zbudować całą społeczność i zarobić fortunę poprzez swoją stronę internetową z Medium.

Medium jest bardziej jak serwis społecznościowy, gdzie można zacząć rozwijać przywództwo myślowe, niż prawdziwą przestrzeń do wyrzeźbienia swojego kawałka świata online. Ale to ma cechy, takie jak:

  • Łatwe w użyciu środowisko do publikowania treści;
  • Analityka i wgląd w swoje kampanie;
  • Niektóre dostosowywanie projektu dla układu bloga;
  • Dostęp do wcześniej istniejącej publiczności czytelników;
  • Wsparcie dla monetyzacji w programie partnerskim;
  • Dostęp do opcji przesyłania zdjęć;
  • Posty na blogu reagujące na urządzenia mobilne.

Ceny: Nie musisz być płatnym członkiem Medium, aby zapisać się do programu partnerskiego i zacząć publikować blogi. To sprawia, że jest to całkiem dobry sposób na zwiększenie istniejącej strategii blogowania, jeśli próbujesz generować więcej uwagi online.

Plusy:

  • Bezpłatny dla partnerów i twórców;
  • Doskonały do odwoływania się do już zaangażowanych klientów;
  • Łatwy w użyciu, bez konieczności kodowania;
  • Nie wymaga tworzenia strony internetowej ani płacenia za hosting;
  • Komunikacja z zespołem podobnie myślących ludzi.

Cons:

  • Ograniczone opcje dostosowywania;
  • Brak własności nad swoją publicznością lub czytelnictwa;
  • Ograniczenia do tego, jak można zarabiać pieniądze (bez reklam).

LinkedIn

LinkedIn jest jedną z najpopularniejszych platform dla profesjonalistów na świecie. Jest to miejsce dla osób poszukujących niezawodnych sposobów na rozwój swojej sieci zawodowej. Obecnie na LinkedIn jest około 756 milionów członków. Kiedy nie szukają oni połączeń z rówieśnikami lub nie rozmawiają o możliwościach pracy, sprawdzają treści na platformie.

Jeśli chcesz rozwijać swoją pozycję jako lider myśli, ale wolisz konta w mediach społecznościowych niż pełne strony internetowe, LinkedIn jest idealnym wyborem. Im więcej publikujesz na LinkedIn, tym bardziej przyciągasz nowych ludzi, którzy mogą chcieć z tobą pracować, zainwestować w twoją firmę lub po prostu pracować jako część twojego zespołu.

LinkedIn jest doskonałym miejscem do generowania uwagi, jeśli jesteś na rynku B2B, ponieważ większość profesjonalistów ma już swoje konto. Możesz również zdobyć dowód społeczny, uzyskując ludzi do "zatwierdzania" swojej pracy. Niektóre z funkcji LinkedIn dla blogerów obejmują:

  • Prywatne wiadomości dla interakcji z połączeniami;
  • Powiadomienia, aby pomóc Ci śledzić wartościowe treści;
  • Pełny profil, w którym możesz publikować swoje blogi;
  • Wygodna sieć aktywnych profesjonalistów B2B;
  • Potwierdzenia dla dowodu społecznego;
  • CV i platforma blogowa w jednym (możesz wymienić swoje umiejętności);
  • Wyszukiwanie pracy i funkcje wyszukiwania pracowników.

Ceny: Dostęp do podstawowego członkostwa w LinkedIn jest bezpłatny, ale będziesz ograniczony na niektórych funkcjach, które możesz odblokować. Na przykład, można wysyłać wiadomości tylko do osób już w sieci, i będziesz miał ograniczone analityki. LinkedIn Premium daje nieco więcej funkcji, z kont biznesowych zaczyna się od około 29,95 dolarów miesięcznie.

Plusy:

  • Tony ludzi gotowych czytać twoje blogi;
  • Świetnie nadaje się do budowania profesjonalnej sieci kontaktów;
  • Dobre środowisko dla liderów myśli;
  • Dostęp do dodatkowych narzędzi, takich jak oferty pracy;
  • Powiadomienia, aby utrzymać Cię na szczycie istotnych postów;
  • Opcje zaangażowania, takie jak prywatne wiadomości;
  • Raporty i spostrzeżenia.

Wady:

  • Brak dostępu do pełnego brandingu strony;
  • Ograniczenia dotyczące sposobu zarabiania na treści;
  • Nie jesteś właścicielem witryny lub ruchu na niej.

Wix

Z łatwością jeden z najbardziej popularnych rozwiązań do budowania witryn dla początkujących, Wix może pomóc ci zbudować zarówno blog jak i w pełni funkcjonalną witrynę. Możesz nawet zaprojektować swój własny sklep z Wix i rozpocząć sprzedaż produktów, kiedy tylko zechcesz.

Wix jest prostym kreatorem witryn, którego możesz użyć do zbudowania witryny w ciągu kilku minut. Istnieją setki motywów witryny do wyboru i możesz również dodać tyle dostosowań, ile tylko zechcesz za pomocą wygodnego edytora drag-and-drop. Sekcja menedżera blogów w CMS jest również prosta i intuicyjna, z SEO i analityką już wbudowaną.

Wix ma na celu sprawić, że rozpoczęcie blogowania będzie tak szybkie i bezbolesne jak to tylko możliwe. Elementy takie jak komentarze, narzędzia społecznościowe, hashtagi i formularze subskrybentów są już dostępne, a ty możesz dodać kolejne wtyczki, jeśli się zdecydujesz. Istnieje również opcja włączenia przycisków udostępniania dla kont mediów społecznościowych takich jak Twitter, Facebook i innych. Cechy Wix obejmują:

  • Szeroki zakres szablonów blogów;
  • Dostosowywanie metodą przeciągnij i upuść (bez konieczności kodowania);
  • Formularze subskrybentów, komentarze, polubienia i kategorie;
  • Połączenia z mediami społecznościowymi;
  • Dodatkowe funkcje jak dostęp do sklepu;
  • Analityka i spostrzeżenia;
  • Szybki i łatwy interfejs blogowania.

Ceny:

Najbardziej podstawowe funkcje kreatora witryn Wix są darmowe do użycia. Z darmowym kontem Wix, otrzymasz subdomenę, na której niestety nie możesz wybrać nazwy swojej witryny. Możesz jednak dodać własną domenę za jedyne 4,50 $ miesięcznie. Jeśli chcesz mieć pełny plan premium z Wix, koszty zaczynają się od $8.50 miesięcznie i sięgają $24.50 miesięcznie.

Plusy:

  • Mnóstwo gotowych tematów blogów;
  • Łatwe opcje dostosowywania bez konieczności posiadania umiejętności kodowania;
  • Szybkie i łatwe do załadowania i publikowania blogów;
  • Połączenia z platformami mediów społecznościowych;
  • Dostęp do różnych aplikacji firm trzecich i integracji;
  • Darmowa opcja dla początkujących.

Cons:

  • Pewne ograniczenia dotyczące bezpłatnego konta;
  • Funkcje Ecommerce są ograniczone do płatnych planów;
  • Nie tak skalowalne dla większych firm.

Ghost

Mniej znany niż niektóre z opcji, o których mówiliśmy do tej pory, ale wciąż pełen wartości, Ghost jest minimalistyczną platformą blogową, która w całości poświęcona jest tworzeniu treści. Ghost obiecuje szereg sposobów na przekształcenie blogowania w biznes, z dostępem do konfigurowalnych szablonów, integracji newsletterów, subskrypcji premium i innych.

Pulpit nawigacyjny Ghost jest czysty i intuicyjny, z dostępem do prostych sekcji, w których możesz dodawać tagi do swoich postów, tworzyć wersje robocze, śledzić opublikowane treści i uzyskiwać dostęp do cennych informacji. Będziesz miał łatwy wgląd w ważne wskaźniki, takie jak współczynnik otwarć wiadomości e-mail i liczba opłaconych członków. Możesz też znaleźć integracje, które sprawią, że korzystanie z Ghost będzie jeszcze lepsze.

Ghost współpracuje z takimi narzędziami, jak Buffer, Stripe, Twitter, Slack, MailChimp i wiele innych, dzięki czemu możesz przenieść swój blog na wyższy poziom. Nie musisz posiadać żadnej wiedzy na temat kodowania, a ponieważ wszystko jest napisane w JavaScript, jest bardzo szybkie. Funkcje obejmują:

  • Łatwy w użyciu i intuicyjny interfejs;
  • Blogowanie i pisanie skupione;
  • Czysty i bez bałaganu projekt;
  • Integracje z różnymi potężnymi narzędziami;
  • Super-szybkie kodowanie JavaScript;
  • Mnóstwo szablonów i dostosowań;
  • Komentarze, aplikacje mobilne, testy A/B i wiele więcej;
  • Analityka i raportowanie.

Ceny: Istnieje 14-dniowa bezpłatna wersja próbna, aby rozpocząć pracę z Ghost, a następnie subskrypcje zaczynają się od 9 dolarów miesięcznie przy rozliczeniu rocznym dla maksymalnie 1000 członków, 1 użytkownika personelu, 2k widoków miesięcznie oraz SSL i CDN. Ten sam plan jest 15 dolarów za miesiąc rozliczane miesięcznie. Ceny idą aż do 199 dolarów za miesiąc rozliczany rocznie, lub 249 dolarów za miesiąc za 1 milion wyświetleń miesięcznie, 35.000 członków, 15 pracowników i 99,99% uptime SLA.

Plusy:

  • Skup się na pisaniu i blogowaniu;
  • Clutter-free i czyste środowisko backend;
  • Łatwy w użyciu i szybki wydajność;
  • Mnóstwo pakietów do wyboru;
  • Wielkie opcje integracji.

Cons:

  • Pewne ograniczenia w skalowalności;
  • Skomplikowana konfiguracja po zainstalowaniu;
  • Niezbyt duża liczba motywów.

 

Wybór platformy do blogowania

Czy jesteś blogowania, ponieważ chcesz budować swoją osobistą markę lub szukasz sposobu, aby wzmocnić możliwości sprzedaży dla swojej firmy, będziesz potrzebował odpowiedniej platformy blogowania. Powyższe opcje to tylko niektóre z najlepszych rozwiązań do blogowania dostępnych w tej chwili.

Pamiętaj, zrobić swoje badania i zbadać darmowe wersje dostępne w miarę możliwości, dzięki czemu można śmiało inwestować w oprogramowanie, które jest najlepsze dla Ciebie.