Sobota, 28 stycznia 2023
Czasami łatwo jest czuć się jak świat idzie na kawałki wokół nas, zwłaszcza gdy jesteśmy doom scrolling Twitter między alertami wiadomości co kilka minut. Ale jeśli cofniemy się trochę, rzeczy mogą nie wydawać się tak złe.
W sieci widzimy, jak firmy i osoby prywatne przyjmują pozytywne postawy, dokonują zmian i trwają mimo trudnych okoliczności. Tak więc w tej kolekcji miesiąca świętujemy pewność siebie i akcentujemy to, co pozytywne, jak mówi piosenka. Enjoy!
Opcja "zmień widok" jest dobrze wykorzystana na tej stronie portfolio dla studia projektowego Plasticbionic. Widok siatki jest szczególnie przyjemny.
Agencja kreatywna Fabricca postawiła na prosty wygląd, z atrakcyjnymi ilustracjami i niestandardowymi ikonami.
Schemat kolorów i wybór czcionki (Knockout) sprawiają, że strona kancelarii prawnej Normand jest bardzo wyrazista.
Wszyscy potrzebujemy od czasu do czasu trochę nudnego, powolnego, piątkowego rozproszenia uwagi, a Mailchimp dostarcza nam tego dobra.
OTR to serwis zdrowia psychicznego dla młodych ludzi w wieku 11-25 lat. Strona robi świetną robotę czując się przystępną i przyjazną dla młodszych użytkowników, jednocześnie nie będąc protekcjonalną, słodką czy dziecinną.
Dobre wykorzystanie kolorów blokowych dodaje dodatkowej głębi tej brutalistycznej stronie portfolio studia projektowego neueMeta.
Ten interaktywny kwestionariusz pomaga klientowi zidentyfikować najlepsze krzesło dla jego potrzeb. Animacja jest tu dobrze wykonana, a strona z wirującymi krzesłami Vitra jest uroczą rzeczą do oglądania.
Dobra równowaga między powagą a zabawą na stronie portfolio Chia Studio, profesjonalnej, ale przyjaznej.
Koncepcja tej limitowanej serii ubrań zaprojektowanych przez Stefana Sagmeistera zakłada, że w perspektywie długoterminowej świat staje się coraz lepszy. W związku z tym, strona Sagmeister 123 ma ogólne poczucie spokojnej pozytywności. I koala.
RecPak to koktajl zastępujący posiłek, przeznaczony do przyjmowania podczas aktywności na świeżym powietrzu. Strona ma aktywny, dynamiczny charakter, który dobrze oddaje poczucie przygody na świeżym powietrzu.
Strona dla marki odzieżowej Alicia Moore emanuje stylem i wyrafinowaniem dzięki delikatnym kolorom i pięknym fotografiom mody.
Strona Think Packaging ma jasny, odważny, zabawny charakter. Studia przypadków są dobrze zaprezentowane wizualnie, ale tekst jest ograniczony do minimum.
Blog o projektowaniu marek i opakowań BP&O dodał rozszerzoną zawartość dla subskrybentów, a ich nowa strona jest przyjemna do przeglądania.
The Future Factory to agencja zajmująca się generowaniem leadów biznesowych, co nie brzmi zbyt nudno. Ale zabawne animacje i nieco dziwaczne czcionki z pewnością nie oddają nudy.
Nowa strona internetowa Polybionu ma przestronny charakter i bogatą kolorystykę, która dodaje poczucia pewności siebie i dojrzałości marki.
The Empathy Experiment to interaktywna "gra" od agencji digital media.monks, która bada empatię i inkluzywność w miejscu pracy, jednocześnie pokazując pewne umiejętności techniczne.
Scroll otwierający stronę Belle Epoque jest naprawdę przyjemny, a przypadkowe pływające kształty są intrygujące.
Strona portfolio Richarda Ekwonye jest czysta i prosta. Umiejętności są wyeksponowane, ale bez ingerencji w treść.
SND stworzyło zestawy dźwięków UI. Strona jest tak prosta jak to tylko możliwe, a jednak nie sposób nie zbadać wszystkich dźwięków i nie zacząć wyobrażać sobie gdzie można je wykorzystać.
Stali czytelnicy wiedzą jak bardzo lubimy techniczne/przemysłowe strony, a ta dla systemów przechowywania ziarna KMZ jest tego doskonałym przykładem.