Sobota, 28 stycznia 2023
W tym miesiącu mamy dla Was pakiet różnorodności. Jest tu wszystko, od najbardziej konserwatywnych układów i struktur po bardziej eksperymentalną nawigację. Widzimy też, jak nawet najbardziej tradycyjne i funkcjonalne strony internetowe mogą nawiązać kontakt z użytkownikiem dzięki poprawiającym nastrój schematom kolorystycznym, sprytnemu doborowi czcionek i ilustracjom.
Niefunkcjonalne - to znaczy czysto dekoracyjne - detale mogą naprawdę poprawić reakcję użytkownika na stronę, jeśli są stosowane oszczędnie. Ciągły ruch staje się męczący, a dodanie zbyt wielu elementów może sprawić wrażenie chaosu i braku skupienia. Uzyskanie równowagi tak, aby rzeczy były proste, ale nie gołe i nudne może być trudne, ale jest to umiejętność, którą warto opanować.
Ciesz się!
Strona tego multidyscyplinarnego studia architektonicznego bardzo ładnie wykorzystuje efekt przewijanej concertiny.
Sprzedawcy wina, Sometimes Always, postawili na styl retro w swojej kolorystyce i kroju pisma.
Przewijanie w dwóch płaszczyznach i jaskrawy błękit na tle neutralnych odcieni nadają stronie głównej Empty State imponujący wygląd, a czysty układ i przejrzysta nawigacja sprawiają, że reszta strony jest przyjemna w użyciu.
Dziwaczna czcionka i ilustracje nadają tej jednostronicowej witrynie dla Kibany przyjazny, gościnny charakter.
Strona For Good Design Lab jest prosta i odważna, stanowi mocny przekaz. A jej projekt działa jeszcze lepiej na urządzeniach mobilnych.
Levitate to marka sportowa, która produkuje ostrza do biegania w przystępnej cenie. Ich strona jest czysta i minimalna, kontrastuje z przestronnością i ruchem na zdjęciach.
Multidyscyplinarna agencja kreatywna Sunst Studio utrzymuje prostą, ale efektowną stylistykę, stosując dużą czarną czcionkę na białym tle i mniejsze obrazy.
Mocne kolory i ilustracje, z okazjonalną subtelną animacją, dobrze sprawdzają się w przypadku Made By Nacho.
Flexe jest ekspertem w dziedzinie logistyki. Nie jest to pierwsza branża, która przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o dużym potencjale strony internetowej, ale ta jest bardzo atrakcyjna.
Strona dla restauracji Friesday jest żywa, kolorowa i zabawna.
Ta witryna B.A.S.S. (Bass Anglers Sportsman Society) ma na celu promowanie wędkarstwa jako części stylu życia na świeżym powietrzu. Ziemiste kolory i żywy rytm wizualny tworzą energię.
Ilustracja wnosi odrobinę osobowości do tej strony dla Protos Car Rentals, podczas gdy dbałość o szczegóły procentuje w użyteczności.
21wallpaper oferuje regularnie wygaszacze ekranu do pobrania od różnych ilustratorów (7 artystów, po 3 projekty każdy), co jednocześnie działa jako wizytówka dla artystów.
To jest genialny i ważny element marketingu, któremu udaje się przedstawić poważny temat w lekki i wciągający sposób. Sami musicie się przekonać, o co w tym chodzi.
Świeża kolorystyka, wyraźny brak prostych linii i rozproszone ilustracje dobrze sprawdzają się na stronie tego producenta wegańskiej żywności.
Użycie głównie wizualnego medium do skutecznej promocji artysty, którego medium jest dźwięk, nie zawsze jest łatwe. Strona organisty Benjamina Righetti'ego spisuje się znakomicie.
Wavemaker to kreatywna agencja medialna. Ich strona jest mocna i pewna siebie, ale z zabawą, która angażuje użytkownika.
Ta strona dla Dpt. odrzuca zwykłą koncepcję menu i ma swoją nawigację ułożoną wokół ekranu. Może to być ryzykowna strategia, ale tutaj sprawdza się znakomicie.
Plúnt sprzedaje kombinacje roślin i doniczek typu mix and match. Główną funkcjonalnością strony jest wybór kombinacji, który przyjemnie przypomina zwierzęcą flipbookę.
Agencja brandingowa Kingdom & Sparrow postawiła na dość standardowe podejście, ale małe, ręcznie rysowane detale tu i ówdzie dodają wystarczająco dużo indywidualności, bez przesady.