Sobota, 28 stycznia 2023
Szukasz, aby dać swoją stronę główną dobrze potrzebnej aktualizacji projektu w późnych 2021 lub 2022? Nie jest to zły pomysł; pierwsze wrażenia są kluczowe, jeśli chodzi o strony internetowe firm. Ale, naprawić swoją stronę główną i projektowanie stron internetowych nie jest łatwy wyczyn.
Trendy w projektowaniu stron internetowych ewoluują szybciej. Winić stale malejącej uwagi użytkownika. Przeciętny odwiedzający spędza teraz tylko 0,5 sekundy skanując stronę główną, aby wyrobić sobie opinię o Twojej marce i zdecydować, czy kliknąć przez czy odbijać.
Zwiększone oczekiwania użytkowników i niepewność w reakcji użytkownika, na którą duży wpływ ma pierwsze wrażenie na stronie, to kolejne powody do rozważenia. To dlatego projekty, które były trendy w 2019 roku, nie są już opłacalne w 2021 lub 2022 roku.
Zebraliśmy dziesięć najlepszych przykładów projektów stron głównych, aby zainspirować Twoją firmę w 2022 roku, w tym rundown najlepszych strategii i wskazówek.
Zacznijmy od podkreślenia, dlaczego optymalizacja strony głównej jest konieczna w 2022 roku:
Twoja witryna - zwłaszcza strona główna - to pierwsza szansa Twojej marki, aby przyciągnąć, zbudować zaufanie i połączyć się z odwiedzającymi.
Według ostatnich statystyk, dlaczego projektowanie stron internetowych jest ważne:
Pomyśl o tym w ten sam sposób, jak o wchodzeniu do sklepu stacjonarnego. Odwiedzający są bardziej zachęcani przez starannie kuratorskiej atmosferze starannie zaopatrzonych półek i pracowników przyjazny niż sklep, który jest ciemny, bałagan, lub pozornie nieprzyjazny.
Używając tej logiki, Twoja strona główna w sekcji above-the-fold jest miejscem, w którym przywitasz odwiedzających i przyciągniesz ich po więcej.
Projekt strony głównej przeszedł długą drogę od 2019 roku. W tej sekcji zbadasz, jak.
Te projekty stron głównych miażdżą go powyżej fałdy. Weź tylko kilka z tych wskazówek do serca, a Twoja strona będzie przygotowana do przyciągania leadów i konwersji - bez względu na to, w jakiej branży jesteś.
Większość firm popełnia błąd dodając przycisk CTA, który najpierw przekonuje użytkownika do kliknięcia w niego, a następnie prosi o podanie adresu e-mail odwiedzającego.
Netflix również zrobił to samo w swoim projekcie na 2019 rok.
Jednak Netflix połączył oba kroki w swoim projekcie strony głównej z 2021 roku.
Nowy, ulepszony projekt strony głównej z 2021 roku prosi o adres e-mail użytkownika z samego przodu wraz z przyciskiem CTA.
Tutaj jest dobre porównanie obu projektów:
2019 homepage design
vs.
2021 projekt strony głównej
Key Takeaways:
Starszy projekt strony głównej Spotify z 2019 roku używał jasnoróżowych i pomarańczowych kolorów w swoim głównym obszarze strony głównej. Kolor CTA był zielony, ale jeśli przyjrzysz się bliżej, CTA brakuje widoczności.
Nowy projekt 2021 wykorzystuje niebieskie i zielone kolory ze znacznie większym rozmiarem czcionki dla głównego nagłówka. Kolory są atrakcyjne, a CTA jest dobrze widoczne.
Oto porównanie strony głównej Spotify 2019 design vs 2020 design:
Projekt strony głównej 2019 r.
Vs.
2021 projekt strony głównej
Key Takeaways:
Jeśli porównasz stronę główną Hulu 2019 vs. 2021 Hulu, nazwa marki została potraktowana priorytetowo i pokazana jako główny nagłówek.
Co więcej, starsza strona główna miała wszędzie informacje o cenach, które zostały inteligentnie zredukowane w nowym projekcie.
Projekt strony głównej w 2019 r.
vs.
2021 projekt strony głównej
Kluczowe wnioski:
Nextiva zdała sobie sprawę z wagi redukcji szumu wizualnego na swojej nowo zaprojektowanej stronie głównej 2021. Szum wizualny występuje, gdy używasz zbyt wielu kolorów, aby przyciągnąć uwagę użytkownika. Różne kolory konkurują ze sobą, co skutkuje rozcieńczoną obserwacją klienta.
W starej stronie głównej z 2019 roku Nextiva użyła pomarańczowego, niebieskiego i zielonego jako kolorów podstawowych, natomiast w odnowionym projekcie z 2021 roku użyła niebieskiego jako koloru głównego.
Oto porównanie tych dwóch projektów:
Projekt strony głównej z 2019 r.
vs.
2021 projekt strony głównej
Co więcej, starsza strona główna nie miała obrazu w menu produktu, ale nowa strona główna z 2021 roku poprawia UX dalej.
Poniżej znajduje się porównanie:
2019 homepage design
vs.
2021 projekt strony głównej
Kluczowe wnioski:
GoToMeeting świetnie radzi sobie z edukacją użytkowników na temat swoich produktów, dodając na stronie głównej więcej treści, które wyczerpująco wyjaśniają ich cechy.
Co więcej, zastąpili starsze zdjęcie bohatera nowym, które odzwierciedla zmieniające się potrzeby odbiorców. Obecnie, istnieje wzrost w pracy z domu kultury z powodu Covid-19. Dlatego też zdjęcie i tekst nagłówka wyraźnie kierują się potrzebami swoich użytkowników.
Oto porównanie strony głównej GoToMeeting z roku 2019 i 2020:
Projekt strony głównej 2019 r.
vs.
2021 projekt strony głównej
Kluczowe wnioski:
Zillow robi imponującą pracę stosowania prawa Hicka w umożliwieniu odwiedzającym do podejmowania szybszych decyzji. Prawo Hicka mówi, że im więcej opcji prezentujesz użytkownikom, tym szybciej zdecydują. Dlatego jest to główny czynnik poprawiający użyteczność witryny.
Stary projekt strony głównej 2019 Zillow oferował zbyt wiele opcji dla użytkowników, jak chcą kupić, wynająć lub sprzedać nieruchomość. Użytkownicy najpierw wybierają jedną z tych trzech opcji, a następnie wprowadzają kod pocztowy, aby rozpocząć wyszukiwanie.
Nowy projekt strony głównej 2021 zmienił to. Teraz, Zillow oferuje użytkownikom jedną opcję. Muszą tylko wprowadzić kod pocztowy, aby rozpocząć wyszukiwanie.
Poprzez zmniejszenie liczby działań, które użytkownicy muszą podjąć tylko do jednego, projekt strony głównej ułatwia ogólny proces podejmowania decyzji przez odwiedzających witrynę.
2019 projektowanie stron głównych
vs.
2021 projekt strony głównej
Key Takeaways:
CTA jest kluczowym elementem każdej strony internetowej. Pomaga użytkownikom zdecydować o ich następnym działaniu i pomaga przekształcić odwiedzających w potencjalnych klientów.
Plex nie posiadał zoptymalizowanego rozmieszczenia CTA w swoim projekcie strony głównej na rok 2019. W związku z tym projekt na rok 2021 otrzymał podwyższenie, aby lepiej umieścić CTA w celu zwiększenia zaangażowania odwiedzających.
Przyjrzyj się projektom strony głównej Plex z dwóch różnych lat. Jeśli porównasz dwie strony główne z roku 2019 i 2021, główną różnicą, która przykuje Twoją uwagę, jest CTA.
Projekt strony głównej z 2019 r.
vs.
Projekt strony głównej z 2021 roku
Key Takeaways:
Dropbox znacząco popracował nad swoją główną treścią, co jest wyraźnie widoczne na zdjęciach porównawczych projektu strony głównej z 2019 vs. 2021 roku.
Na stronie głównej z 2021 roku widać utrwalanie wyblakłych, minimalistycznych i mniej angażujących treści na starszej stronie głównej.
Projekt strony głównej 2019
vs.
2021 projekt strony głównej
Kluczowe wnioski:
Projekt strony głównej amerykańskiej firmy technologicznej Cisco doczekał się drastycznej zmiany w 2021 roku; zasługuje na to, by pojawić się na tej liście. Strona firmowa sprytnie reprezentuje apel o przyszły rozwój poprzez swój zabójczy projekt strony głównej.
Oto porównanie starego projektu strony głównej z 2019 r. vs. nowy ruchomy projekt bloku z 2021 r:
Projekt strony głównej z 2019 r.
vs.
2021 projekt strony głównej
Kluczowe spostrzeżenia
Slack ułatwił użytkownikom dobre zrozumienie produktu za pomocą wideo na stronie głównej.
Projekt 2019 ma obraz, podczas gdy projekt 2021 ma wideo, które pomaga odwiedzającym zrozumieć, jak działa produkt.
Poniżej znajduje się porównanie projektu 2019 vs. projekt 2021:
Projekt strony głównej 2019 r.
vs.
2021 projekt strony głównej
Kluczowe wnioski
Dokonując go do tego punktu w naszym przewodniku, teraz masz mnóstwo inspiracji do uruchomienia z podczas aktualizacji strony głównej. Ty także powinieneś mieć lepsze zrozumienie jak potężny ten narzędzie może zostać dla twój marki.
W ten sposób teraz ja jest czas burza mózgów jak używać te pomysły dla twój swój 2021 homepage projekt. Po pierwsze, zanotuj kluczowe punkty z tego przewodnika i uczciwie oceń, jak Twoja strona wypada obecnie w porównaniu z nimi.
Wykonaj to zadanie, a Twoja marka może odnotować wzrost ruchu na stronie i konwersji. Może nawet zarobić miejsce w łapance zabójczych projektów stron internetowych, takich jak ta.