Wtorek, 5 grudnia 2023
Witamy w tym miesiącu w przeglądzie tego, co wpadło nam w oko w sieci. Jako że mamy listopad, pomożemy przegonić zimowego bluesa za pomocą kolorów.
Kolor wykonuje tak wiele ciężkiej pracy w projektowaniu wizualnym. Może tworzyć nastrój, wzmacniać tożsamość marki, ustalać hierarchię, różnicować sekcje, podkreślać czcionkę lub ją redukować; kolor może nawet sprawić, że wypowiedź stanie się faktem przez swoją nieobecność.
Dobre użycie koloru to nie tylko dobór najbardziej odpowiedniego schematu kolorystycznego dla danego tematu, ale również to, ile koloru użyć i gdzie go użyć. W tej kolekcji zawarliśmy szereg przykładów użycia od jaskrawych i pełnych kolorów, do powściągliwych z subtelnymi tonami. Enjoy!
Kolorystyka i czcionka na tej kompaktowej stronie portfolio jest przyjemna dla oka, jak z kreskówki UPA.
Studio technologii cyfrowej On zachowuje prostotę, stosując kolor czarny na jasnoniebieskim i nieskończone przewijanie.
Przyjemna mieszanka czerwieni, zieleni, różu i złota ożywia prosty układ siatki dla sklepu spożywczego re_.
Ta strona dla LA Art Box świetnie wykorzystuje przewijanie w poziomie i animowane przejścia.
Mocne kolory i geometryczne kształty tworzą żywy nastrój na stronie firmowej JYZ Design.
Strona Hyperframe wykorzystuje teorię "pokaż, nie mów", sprytnie wykorzystując animację na przewijaniu do zademonstrowania głównego punktu sprzedaży swojego produktu.
Strona Rebecci Atwood łączy zdjęcia produktów z kolorystyką, która odzwierciedla estetykę jej projektów.
Dla każdej firmy farby, wyświetlanie dostępnych kolorów jest główną funkcją ich strony. Natural Paint Co. robi naprawdę niezłą robotę w tym zakresie dzięki interaktywnemu selektorowi, który zmienia kolor tła okna.
Piękna fotografia i minimalny tekst to świetna robota przy sprzedawaniu wrażeń z pobytu w domkach Piaule Catskill, a poziome przewijanie na pulpicie daje dodatkowe skupienie. Sam sprawdzałem loty do Nowego Jorku...
Na stronie głównej Rose jest vintage, ręcznie robiona jakość mieszanki wideo i zdjęć, która tworzy poczucie ciepła. Przejrzysta lista mailingowa jest nieinwazyjna.
Strona dla kawy rozpuszczalnej Voila tworzy nowoczesną atmosferę dzięki świeżym, pastelowym kolorom zrównoważonym przez ciemny niebieski.
Zapaśnicze maski, szkielety i dużo kolorów w tonacji "ton w ton" sprawiają, że ta strona dla kantyny Chiwawa jest żywa i atrakcyjna.
Utrzymanie pozostałych elementów projektu na minimalnym poziomie pozwala na swobodne poruszanie się po obszarach treści, dzięki czemu strona nie jest zagracona i nie sprawia wrażenia topornej.
Motyw podzielonego kwadratu na stronie głównej Think Tank Team jest ładną wizualną metaforą klocków łączących się w całość.
Dużo żółtego i zbliżenia jedzenia w części "co" na stronie Just Egg jest odważne i pewne siebie. Ale część "jak" z animacją przewijania jest naprawdę dobra.
Chociaż nie jest to samodzielna strona, jest to bardzo przyjemna animacja skupiona wokół konkretnego produktu Moooi.
Logistyczny gigant Maersk dodał bardziej przyjazną dla użytkownika i wizualnie angażującą sekcję do swojej strony korporacyjnej, z przypadkami użycia i prawdziwymi studiami przypadków.
Paleta kolorów dla mebli Sol'ace została starannie dobrana, aby odzwierciedlić ideę luksusu i naturalnych materiałów.
Dobrze sprawdza się tu mieszanka zdjęć produktów i stylizowanych fotografii. Opcje nawigacji - zakupy według typu, materiału lub kolekcji - również zostały dobrze przemyślane.
I wreszcie, dla naszych czytelników w USA, Thanxiety to starannie dobrany zbiór tematów do rozmów, które pomogą uniknąć niewygodnej ciszy lub rodzinnych kłótni przy stole podczas Święta Dziękczynienia. (A może reszta z nas mogłaby z niego korzystać w inne święta...)